Aankomst Port Douglas. Eerste dag van onze vakantie.

16 december 2019 - Port Douglas, Australië

Na onze vlucht van Dusseldorf naar Dubai, was mijn buideltasje weg in Dubai. Paniek want paspoorten en rijbewijs zaten erin! Rennend op mijn slippers de weg terug naar aankomsthal en alles afgelopen. Ook missing stuff en ligstoel Dubai. Geen paspoort! Politie toe en niets gevonden. Pfffff dat is niet grappig. Weer terug bij Margot in de vertrek gate Dubai. Toch alles ff checken. Was mijn buideltasje op mijn rug gedraaid tijdens de wacht op vlucht Melbourne. Wat een opluchting! Wel sportmomentje gehad. Overstappen in Melbourne naar Cairns. Auto opgehaald, een Kia Tucson ipv Nissan. Dan 57 km rijden naar Port Douglas. Onderweg ff simkaart gekocht voor wifi In Cairns city. Lopen supermarkt uit aan de achterzijde. Auto weg. Haha. Waren zo moe van 30 uur vliegen totaal dat we later doorhadden dat we geparkeerd stonden aan de voorzijde! Echter voor en achter zijn identiek. Dus ook ff stressen. Daarna naar Port Douglas en ff happie eten. Telefoon gekocht voor de simkaart. Zo kun je goedkoop en snel gebruiken maken van 40 gb internet in Australie voor 15 dollar. Het is nu 04.50 A.M. Kan niet slapen dus ga zo maar stukje rennen!

1. Ton:
    16 december 2019
    Haha, je word oud kerel ! Welkom in dit machtige land luitjes. Heel veel plezier gewenst, ga je reis blog proberen te volgen.
  2. Michel en Margot:
    16 december 2019
    Ton bedankt voor jouw reactie in de App. Mocht je tips hebben onderweg naar jullie toe dan hoor ik het graag mate!
  3. Ton:
    16 december 2019
    Some little gem's are Bowen, Yeppoon, and absolutely beautiful "Agnes water", where you can see kangaroos on the beach early mornings.
  4. Ton:
    16 december 2019
    Sorry, roos on the beach are in Cape Hillsborough, not Agnes water.