Airley Beach en the Withsunday, the ride to Paradise.

23 december 2019 - Airlie Beach, Australië

Na een lange rit van Mission Beach, ruim 550 km, aangekomen in Airley Beach. Doorgereden naar Red Cat adventures voor de booking voor the Withsunday. 14:30 uur vertrokken naar ons eiland. Wat een schoonheid onderweg met de snelle catamaran. Aangekomen bij onze lodge van the Withsunday, kregen we eerst een snack. Daarna door JJ, onze gids naar onze privelodge met eigen strand en badhuis gebracht. Gewoonweg Paradijs met rust op aarde!  De tocht heet ook "ride too paradise" Onze Lodge was een schoonheid en op 20 meter afstand was onze dubbele bad met douche. verschillende tochten gemaakt naar diverse eilanden met de snelle boot. Daar gesnorkeld en op strand gelegen. Ook klimtochtje gemaakt voor uitzicht op de stranden van the Whitsunday. Wat is het hier mooi. Echter wat opvallend was, is dat het koraal dood is. Uiteraard lekker in bad gezeten. De laatste ochtend nog gevaren en zeeschildpadden gezien. Om 12:00 uur terug naar Airliebeach en ingecheckt bij ons hotel genaamd: Hearthotel. Hier blijven we nog 2 nachten en dan vertrekken we op eerste kerstdag naar onze volgende plaats Eungella. Dit is een National park. Net afscheid genomen van onze vrienden Debbie en Graham from Staffordshire. Samen ontbeten met natuurlijk een Engels ontbijt. Uiteraard hebben wij ze uitgenodigd voor bezoek aan Rotterdam