Eerste kerstdag naar Nationaal park Eungella

25 december 2019 - Airlie Beach, Australië

Vertrokken van Airlie beach naar Eungella. Eerste kerstdag. Ongeveer 2.30 uur rijden.  Aangekomen meteen de trail loop opgegaan van 8 km heen en 8 km terug. Wel waarschuwing gehad voor Inland taipan en bepaalde soort slang die enorm giftig is. Veel geluid maken was het motto.  Onderweg Turtles, Lizzards, black adder, wallaby en het vogelbekdier gezien in the wid. Wat een megamooie trail. Op kerstavond was er nergens iets te eten te krijgen dussss we hadden de chocolade, 1 banaan, kwart meloen en wat muslierepen al bij elkaar gelegd. Dat was ons kerstmaal 🤣.
Omdat er nog een stel was zonder eten hebben ze uiteindelijk toch wat te eten geregeld voor op onze kamer 😁. En dat smaaaaaakt dan super. Was fish en chips en salade gebracht door de Chefkok.. Ook nog ff mangootje gekregen die daar overal groeien. In de avond doodmoe en even Peaky Blinders kijken op de ipad. Echter kregen stroomstoring en lagen volledig in het donker. HIHI. In de ochtend ff ontbijtje en gaan zo richting Rockhampton. Fijne feestdagen!