van Brisbane naar Springbrook

2 januari 2020 - Springbrook National Park, Australië

Na ons ontbijt in het hotel om 9.00 uur vertrokken naar Springbrook, the Mouses House Rainforest Retreat. Alsof we in een compleet andere wereld terecht kwamen. We kwamen weer in de bergen terecht met alleen maar bossen. Na een flinke klim aangekomen in de accommodatie. Ons huisje was nog niet klaar dus maar gelijk onze loopschoenen aangedaan en naar de Twinfalls gelopen. Ook hier bleek de waterval uit een paar kleine straaltjes te bestaan maar.... het lag wel schilderachtig. Hierna doorgelopen naar de Black Falls en ook hier...... een paar vette druppels waar zelfs ik (Margot) achter durfde te gaan staan  :-).  Om circa. 13.45 uur ons weer gemeld bij de accommodatie waar we in een sprookjeswereld terecht kwamen. Nog nooit zo'n leuk en sfeervol huisje gezien ! De foto's spreken voor zich, we bleven ons verbazen. Hier de middag heerlijk gebleven. Voor ons avondeten hebben we toch de tocht weer naar beneden moeten maken of voor een restaurant of voor boodschappen. We kozen voor het laatste bij een grote Woolworth waar we flink ingeslagen hebben voor een paar dagen. Eenmaal terug gekomen het eten klaargemaakt  (salade en een flinke kipschnitzel) met ....... een heerlijk Muscato wijntje erbij onder het genot van heel veel bosgeluiden. Wat een droomwereld !!