Aankomst Noosa

29 december 2019 - Noosa Shire, Australië

Aankomst Noosa vanuit Fraser Island. Ingecheckt en kregen een canvas tent. Wel primitief maar we konden slapen. Inde avond lekkere burger gegeten met patat. Slecht geslapen want de zwaluwen gaan daar tekeer om 04:30 uur. Ik ben maar een intervaltraining hardlopen gaan doen van 17 km. Onderweg nog ee dode red black belly gezien. Volgende dag naar the beach gegaan van Noosa. Mega leuke stad. Vanuit Noosa de andere kant van het eiland toegereden want de beach was heel druk. Vanuit de andere zijde het National park benaderd en lekker rustig. ook geen parkeerproblemen. Een lange trail gedaan van 18 km naar het drukke surf gedeelte en weer terug. Wat een prachtige locatie. Echter geen koala's gezien. Wel dolfijnen in de oceaan. In de avond in donker is het steeds schrikken. Mega grote kikkers en lizzards. De volgende ochtend weer het bed uit gedreund door zwaluwen en a bunch of kids. Dan maar weer vroeg op en richting Brisbane en net aangekomen 10:20 uur. Een luxe hotel met rooftop en fitness op dak.